U p d a t e

Lite uppdatering om lägenhet!

Vi tackade nej till 3:an i måndas.
Vi vill hellre ha en 2:a pga att det är finare & bättre planlösning,
dom är billigare, det passar oss bättre.

Jag går i kaninbebis-tankar,
Jag har ju velat ta en kull på Bazzo, Sussi frågade mej i måndas om jag ville låna ut Bazzo till avel.
Jag sa att jag skulle fundera på det.
Men jag har tänkt och jag skulle nog hellre ta en kull med Kenix,
jag känner henne bättre, jag änner hennes syskon & hennes föräldrar samt vet jag vart dom från början kommer ifrån. Jag sålde ju Gillian (Kenix mamma) till Jossen.
Jag vet typ ingenting om Tjoffsan (Sussies kanin)
+ att Sussie sa att hon var ganska liten,
kanske är hon för liten för Bazzo!

164033-26


164033-27

Kommentarer
Postat av: josefin

Bazzo är så jävla söööt. och med mina sööta lööta kanin med din så kmr ungarna bli oemotståndligt sööta :)

2007-08-30 @ 19:27:35
Postat av: SVAR -> josefin

Ja! Ska bli så kul att se hur dom bebbarna blir!
Ser ni nåt på Kenix nu? E hon med bebisar eller inte ?

2007-08-30 @ 19:40:55
URL: http://maliceangel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback